Pierwszy post

              Witajcie kochani. 
Długo zastanawiałam się czy mam w ogóle założyć tego bloga. W końcu mamy dopiero koniec czerwca i do grudnia jeszcze bardzo daleko, ale na świecie są takie osoby, które wprost kochają Święta Bożego Narodzenia. Ja właśnie należę do takiej grupy osób i wcale się tego nie wstydzę. Nie chodzi mi o prezenty,żeby je dostać, bo w tym przypadku to ja uwielbiam obdarowywać innych prezentami. 
Mam prawie 25 lat. Od dwóch lat jestem samodzielną osobą. Wyprowadziłam się od rodziców i zamieszkałam z chłopakiem. Uwiliśmy sobie gniazdko i na samą myśl o strojeniu domu na święta , ubieranie choinki powoduje na moim ciele gęsią skórkę. Nie mogę się wprost doczekać. 
Moim zdaniem dzięki takim blogom ludzie mogą sobie wcześniej planować jakie chcieli by mieć święta. 
W tym momencie u mnie na zewnątrz panuje paskudna pogoda. Deszczowo, wietrznie i ponuro. Dzięki temu blogowi umilę sobie troszeczkę czasu. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które podzielają moje zdanie i będą tutaj zaglądać. 
Tak więc jedynie co mi zostało do powiedzenia to .... 

CZAS START ODLICZANIA DO ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA 

                                        DO ŚWIĄT POZOSTAŁO 
 179 dni  

W sumie to wcale nie aż tak dużo. 
Do zobaczenia .* 

Komentarze

  1. Najpiękniejsza jest ta dodana muzyka ;*
    Będę zaglądała

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz